  • 1. Data: 2005-04-17 18:39:26
    Temat: PRZELEW
    Od: "Echnaton" <e...@o...pl>

    Witam

    Czy należność wpłacona do US musi być udokumentowana dowodem wpłaty
    czy wystarczy przelew za pośrednictwem banku interneetowego?

    Echnaton
    odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu

  • 2. Data: 2005-04-17 20:01:19
    Temat: Re: PRZELEW
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Echnaton wrote:
    > Witam
    >
    > Czy należność wpłacona do US musi być udokumentowana dowodem wpłaty
    > czy wystarczy przelew za pośrednictwem banku interneetowego?

    wystarczy przelew ale są odpowiednie formularze do tego.
    Nie wszystkie banki je mają. Zwykły przelew to za mało.

  • 3. Data: 2005-04-17 20:27:23
    Od: "Echnaton" <e...@o...pl>

    > wystarczy przelew ale są odpowiednie formularze do tego.
    > Nie wszystkie banki je mają. Zwykły przelew to za mało.

    Dzięki - jestem w ING i mam opcję "przelew do US" - mam rozumieć, że
    to wystarczy?

  • 4. Data: 2005-04-17 21:45:01
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Echnaton wrote:

    > Dzięki - jestem w ING i mam opcję "przelew do US" - mam rozumieć, że
    > to wystarczy?

    Mnie wystarcza, ale nie w ING.

    Wazne, ze na tym "specjalnym "formularzu jest miejsce na:
    a) okreslenie za jaki okres jest platnosc, np. 05M03
    b) czego dotyczy platnosc, np. PIT-5, VAT-7K
    c) podajesz tam swoj ID, np. NIP
    itd...

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 5. Data: 2005-04-17 21:58:49
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@b...poczta.onet.pl>

    > Dzięki - jestem w ING i mam opcję "przelew do US" - mam rozumieć, że
    > to wystarczy?

    Jak rzeczywiście wpłacisz to wystarczy.................