  • 1. Data: 2005-04-18 06:40:03
    Temat: Ulga remontowa - klamki i inne
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    Witam,

    Zbliza sie koniec kwietnia, wiec... trza sie rozliczyc z rocznego;)

    jesli chodzi o klamki to google wypluwa tylko jeden watek z
    odpowiedzia: "tak" :) Wiec pewnie mozna...
    ALe nie wiem czy ma znaczenie czy kalmki sa do drzwi wewn. czy zewn.
    Zamek do drzwii - mozna odliczyc...
    A jak z wkladka bebenkowa do drzwii?

    No i jesli chodzi o folie samoprzylepna do mebli, to wiem, ze nie
    mozna. Tak samo jak obzezy meblowych. A co z plyta wiorowa, pocieta
    na wymiar wneki do zabudowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 2. Data: 2005-04-20 06:33:35
    Temat: Re: Ulga remontowa - klamki i inne
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    W uproszczeniu: to co jest na trwale wbudowane (zamontowene) w mieszkaniu
    moza odliczyc. Czyli, klamki, zamki do drzwi obojetne zewn, czy wewn,
    baterie do uwywalki, okno, farbe na sciany itp. A nie mozna odliczyc np
    dywanu, lampy wiszacej czy stojacej, narzedzi uzytych przy remoncie itd.
    czesci do mebli i mebli (ale juz szafa zabudowana na stale tak, czyli Twoja
    plyta tez tak).

  • 3. Data: 2005-04-21 04:59:47
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Wed, 20 Apr 2005 08:33:35 +0200, Jacek wrote:

    > W uproszczeniu: to co jest na trwale wbudowane (zamontowene) w mieszkaniu
    > moza odliczyc. Czyli, klamki, zamki do drzwi obojetne zewn, czy wewn,

    Dzieki za odpowiedz:) To uproszecznie tez znam. I wydawalo mi sie, ze
    klamke da sie odliczyc.
    Ale niech mi ktos powie co to za trwale przymocowanie np klamki, ktora
    mozna zdjac w 10 sek;) Czy wkladki/zamka. Tozto pare srubek:)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 4. Data: 2005-04-21 06:11:27
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Uzytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Ale niech mi ktos powie co to za trwale przymocowanie np klamki, ktora
    > mozna zdjac w 10 sek;) Czy wkladki/zamka. Tozto pare srubek:)

    A drzwi? Jeden ruch do góry i juz wywalone z zawiasów.
    A widziales jak parkiet mozna wywalic? Jedna klepka a potem to juz domino.
    Kuchenka gazowa? Jeden lacznik na rurce i juz ja moge wynosic.

    Wedlug Twojej interpretacji to tylko sciany i tynki.

  • 5. Data: 2005-04-22 05:12:40
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Thu, 21 Apr 2005 08:11:27 +0200, Jano wrote:

> [...]
    > Kuchenka gazowa? Jeden lacznik na rurce i juz ja moge wynosic.
    >
    > Wedlug Twojej interpretacji to tylko sciany i tynki.

    No ale np. karniszy juz nie mozna, a to bardziej trwala zabudowa niz
    klamka:) Nie mowiac juz o meblach kuchennych - zazwyczaj poskrecanych
    i poprzykrecanych, ktorych rozebranie i wyniesienie jest prawie tak
    czasochlonne jak szafy wnekowej:)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 6. Data: 2005-04-22 13:07:51
    Od: "Tadeusz B" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > klamka:) Nie mowiac juz o meblach kuchennych - zazwyczaj poskrecanych
    > i poprzykrecanych, ktorych rozebranie i wyniesienie jest prawie tak

    Szafkę pod zlewozmywak podobno można odliczyć.
    TB

  • 7. Data: 2005-04-23 15:50:16
    Od: "Ys" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > czesci do mebli i mebli (ale juz szafa zabudowana na stale tak, czyli Twoja

    A wykładzina? Zaznaczam, że jest wręcz niezwykle trwale połączona z podłogą...