  • Data: 2003-09-10 19:12:14
    Temat: Re: Lo boze mój... nowy platnik
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co Ci szkodzi wysłać (wydrukować) wcześniej? Jak "papiury" będa miały
    > status wysłane to mam nadzieję ,że przelewy będą OK.

    Co mi szkodzi? Już ci tłumaczę. Jechałem do klienta, drukowałem wszystko co
    trzeba, łącznie z przelewami. Jak było ok to juz jechać nie musiałem, jak
    było źle to jechałem. Teraz musiałbym jechac dwa razy. Zeby wydrukowac
    przelewy.

    > Niestety tak.Jak chcesz podeślę Ci na priv.

    Podeślij. Z chęcią obejrzę, ale mylisz się co do punktu rejestracji. Nie
    jest konieczny. Przetestowałem to dziś. Zresztą w elektronicznej instrukcji
    obsługi tez pisze, że nie ma obowiązku go instalować

    --
    PawełJ