  • Data: 2005-02-03 21:09:10
    Temat: Re: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chcę się teraz wypowiadać co do meritum sprawy (przedstawiłeś ją trochę
    zwięźle), ale będę się upierał żeby wytykać każde błędy proceduralne - one
    naprawdę mają duże znaczenie. Żadna Izba nie może utrzymać decyzji, przy
    wydawaniu której organ pierwszej instancji nie dopilnował procedury z
    Ordynacji. No i przeraziło mnie to "postępowanie wyjaśniające" - to trwało
    przed wszczęciem postępowania podatkowego czy w jego trakcie? W Ordynacji
    podpada to od biedy tylko pod "czynności sprawdzające". Ale w trakcie
    postępowania podatkowego stosuje sie przepisy dot. postępowania podatkowego,
    w tym rozdział "Doręczenia"

    Pozdrawiam i pytaj gdyby coś
    tomek