    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Date: Fri, 4 Feb 2005 09:09:33 +0100

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: wezwali Cię na zapoznanie zgodnie z art.
    > 200 OP jeszcze przed wszczęciem postępowania podatkowego? O takich cudach
    > ja jeszcze nie słyszałem.

    Dokladnie tak :) Wezeanie ma date 28.07.2004 (odebralem oczywiscie kilka dni
    pozniej :) A wszczecie nastopilo kolo 10 sierpnia :)

    > Art. 200 ma zastosowanie tylko w postępowaniu podatkowym. I słusznie
    > piszesz: wszystko zaczyna się od doręczenia postanowienia o wszczęciu
    > postępowania podatkowego (doręczenia "do rąk własnych", przepisów o
    > doręczeniu zastępczym w przypadku postanowień o wszczęciu moim zdaniem się
    > nie stosuje).
    > Jeżeli jest wszczęcie, to będzie decyzja. Masz pole do popisu w odwołaniu.
    > Takie rzeczy są niedopuszczalne.

    Tez tak mysle :)

    > Jeśli jest tak jak piszesz to wygląda na to że cały materiał Urząd zebrał
    > przed wszczęciem postępowania. Prawdopodobnie żeby mieć pewność że
    > wszczęcie, jego zdaniem, będzie zasadne i ze względu na terminy (odsetki).

    Nie no chyba caly nie zostal zebrany przed wszczeciem postepowania :) ale
    jak bylem zapozanc sie z materialami to bylo tam tylko doniesienie (nie
    chcieli mi tego pokazac :) oraz jakies wyliczenia ile to ja zarobilem (na
    podstawie doniesienia zarobilem 4000 z udostepnianie do internetu i 1250zl
    za podlaczenie :) Oczywiscie materialy zawieraly tylko liczby liczone na
    podstawie doniesienia... nie bylo zadnych odowod (np przesluchanie osoby
    ktorej zekomo udostepnialem ten internet) oraz nawet nie byly wksazane osoby
    ktorym ten internet zekomo udostepnialem :)
    Tak teraz zauwazylem ze na postanowieniu o wszczeciu postepowania jest inna
    sygnatura w pozostalych pismach jest I-A-2/R/413-numer/rok a na tym jest
    I-A-2/R/4111-numer/P/rok :) cziekawe z czego to wynika :P

    Pozdrawiam
    Karol