    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Date: Fri, 04 Feb 2005 10:06:49 +0100

    Karol K. wrote:

    > Witam!
    >
    > Dnia 31 stycznia 2005roku odebralem pismo z mojej skarbowki ze moge sie
    > wypowiedziec na temat zebranych dowodow w terminie 7 dni (pismo z
    > 24.01.2005 pieczatka pocztowa na kopercie z dnia 27.01.2005). Takw iec
    > teoretycznie mam czas na wypoowiedzenie sie do poniedzialku 7 lutego
    > 2005r. jeszcze nie bylem zapoznac sie z materialem. Jakie bylo moje
    > zdziwienie jak w dniu dzisiejszym otrzymalem pismo (z dnia 28.01.2005r -
    > pieczec pocztowa z 02.02.2005r.) ze przedluzaja termin zakonczenia sprawy
> [...]

    Mysle, ze Mila Pani z US chiala przez topowiedziec,
    ze przedluzono termin zakonczenia sprawy,
    a do chwili wyslania drugiego pisma Pan nie ustosunkowal sie...

    No a pozniej jak juz Mila Pani bedzie miala sprawe "na ukonczeniu"
    powadomi Pana ponownie iz moze sie pan zapoznac i wypowiedziec co do
    zebranych dowodow..
    Ale pewnie mila Pani topanu telefnicznie wyjasni..

    Boguslaw