  • Data: 2017-10-28 16:56:12
    Temat: Re: Luka VAT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Oct 2017 17:27:40 +0200, cef napisał(a):

    > Miesiąc to jest kupa czasy, żeby sprowadzić i sprzedać - ckolwiek.
    > A po kilku dniach to podatnik jest już "zniknięty"
    > Ostatnio słyszałem, że US chce żeby JPK składać codziennie.

    Co im niewiele da, jesli przelew bedzie sie skladalo raz na miesiac
    czy raz na kwartal :-)

    Chyba, ze wprowadza jeszcze przepis o tym speckoncie dla VAT.

    > I tak się robi.

    Bez JPK to jednak klopotliwe i raczej wszystkiego nie sprawdzisz.

    > Tyle, że podatnik, który miałby coś zachachmęcić, to nie
    > potrzebuje wizyt kontrolerów u siebie. Widać, że w VAT nie zrobiłbyś
    > żadnego przekrętu :-)

    Widac za glupi jestem :-)
    To jak sie robi przekrety ?

    > Teraz jak sam piszesz po miesiącu mają zgłoszone nieprawidłowości z VIES,
    > ale jak widać jest to wystarczająco dużo czasu, żeby upłynnić towar.

    Ale to tylko miesiac.
    Potem trzeba na nowo szukac kontrahentow, wiec skala IMO bedzie mala.

    J.