eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: Lukas Bank odmawia uznania STANDARDOWEGO druku wplaty › Re: Lukas Bank odmawia uznania STANDARDOWEGO druku wplaty
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Lukas Bank odmawia uznania STANDARDOWEGO druku wplaty
    Date: 09 Aug 2003 01:54:53 +0200

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > A mogę poprosić podstawę prawną takiego twierdzenia ??

    Tak, ale najpierw musisz sam musisz podac podstawe prawna krazenia
    Ziemi wokol Slonca.

    > Może miałeś na myśli jakiś konkretny cel "używania", do którego
    > *być może* taki wymóg istnieje - to wykluczone nie jest.
    > Ale takie myślenie nie upoważnia cię do domniemania jakoby
    > nie istniały przypadki, kiedy *wolno* używać numeru którego
    > przeznaczenia bądź algorytmu nadawania nie znamy.

    Nie pisalem nic o "wolno" czy "nie wolno", a o "mozliwosci" lub (w tym
    przypadku) jej braku. Praktycznej mozliwosci.

    > Pozwolę sobie na "coś z życia": dajmy na to że księguję sobie
    > dokumenty (dla celów podatkowych, dla przykładu, bo jak dla celów
    > "księgowania właściwego" - to się nie znam dostatecznie na PK :)).
    > Powiadamiam cię że *nie znam* sposobu numeracji dokumentów
    > który stosują moi kontrahenci, niektórych mogę spytać - i po
    > znajomości mi powiedzą ;), ale *wcale nie muszą* !
    > Ja sobie mogę *podejrzewać*, że np. ten i ów wstawia numer
    > miesiąca wystawienia f-ry - ale *mi* tego *na pewno* nie
    > wiadomo - mam wpisać i tyle.

    To jest inna sprawa. Numer faktury jest zdefiniowany dla Ciebie, nie
    jest istotne w jaki sposob wystawca faktury go tworzy.

    Co zrobisz gdy dostaniesz od kogos dwie rozne faktury o takim samym numerze?
    A co zrobisz, gdy dostaniesz dwa potwierdzenia przelewu z takimi samymi
    "numerami referencyjnymi"?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator