  • 11. Data: 2011-01-10 12:04:53
    Temat: Re: Mała Księgowość - pytania
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:igej7t$uh0$1@host.amsnet.pl...

    > US nie kwestionuje VAT-7 na starych typach deklaracji, czy wypełniasz
    > poza programem?

    Fakt, kilka razy musiałem przepisywać.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2011-01-10 12:18:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.01.2011 13:04, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt, kilka razy musiałem przepisywać.

    No ale 7zł do przodu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 13. Data: 2011-01-12 13:30:07
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Kasa to nie problem. Na kilka lat polowań, tylko raz ustrzeliłem w kiosku.
    Nie tak łatwo pamiętać o pierdółkach.

  • 14. Data: 2011-01-12 13:50:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.01.2011 14:30, Jan Werbinski pisze:
    > Kasa to nie problem. Na kilka lat polowań, tylko raz ustrzeliłem w
    > kiosku. Nie tak łatwo pamiętać o pierdółkach.

    No... Nie zamówić wysyłkowo w sklepie -- bezcenne, 14zł do przodu.

  • 15. Data: 2011-01-12 13:53:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 08 Jan 2011 22:47:48 +0100, w <4d28dbb7$1@news.home.net.pl>, Mariusz
    <m...@T...pl> napisał(-a):

    > witam,

    > aktualizacje są na stronie producenta i rp
    > http://www.jaslan.pl/mk/download.php
    > http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/

    Jak zostać szczęśliwym użytkownikiem tego programu?
    Na stronie nie ma dema, nie ma sklepu... tylko RP?

  • 16. Data: 2011-01-12 13:58:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-12 14:53, r...@k...pl pisze:

    > Jak zostać szczęśliwym użytkownikiem tego programu?
    > Na stronie nie ma dema, nie ma sklepu... tylko RP?

    Sprzedają w internecie.

    Tudzież mogę Ci przesłać wersję 17 (14mb zip), która się zaktualizuje do
    najnowszej 17.01.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-01-12 14:00:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.01.2011 14:53, r...@k...pl pisze:
    > Jak zostać szczęśliwym użytkownikiem tego programu?
    > Na stronie nie ma dema, nie ma sklepu... tylko RP?

    Sklep RP jest (przym i można tam kupić. Aczkolwiek ja kupowałem na
    Allegro. Legalność zapewnia posiadanie płytki, więc można sobie na
    Allegro kupić taką płytkę i już.

  • 18. Data: 2011-01-12 14:39:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Jan 2011 14:58:53 +0100, w <igkc2t$rii$1@news.onet.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Tudzież mogę Ci przesłać wersję 17 (14mb zip), która się zaktualizuje do
    > najnowszej 17.01.

    A bardzo chętnie poproszę i z góry dziękuję. Najlepiej na
    http://www.sendspace.com/ , recipient: r...@k...pl

    Ew. bezpośrednio na mojego maila, ale nie wiem czy przejdzie.

  • 19. Data: 2011-01-12 14:39:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Tudzież mogę Ci przesłać wersję 17 (14mb zip), która się zaktualizuje do

    A przy okazji: program ma jakieś znane upierdliwości?

  • 20. Data: 2011-01-12 15:01:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.01.2011 15:39, r...@k...pl pisze:

    > A przy okazji: program ma jakieś znane upierdliwości?

    Dla mnie: Momentami słaba klawiszologia. Produkty StreamSoftu to było
    dla mnie cudo. Wszystko dało się masowo z klawiatury i bez wyginania
    się. Tu niestety to mocno kuleje.