  • Data: 2019-01-10 19:17:37
    Temat: Re: Mały ZUS to kolejny bubel prawny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-10 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kviat ...

    > Wróć - na pewno nei wszystko.
    > Przykładowo e-deklaracje - oczywiscie tez wiele im brakuje do
    > doskonałosci, zwłaszcza pod wzgledem czytelnosci tego co juz sie wysłało
    > ale samo wysyłanie - całkiem ok.
    >
    > O wysyłaniu deklaracji pit nawet nie wspominajac - proste potwierdzenie
    > kwota, działa z poziomu programów do rozlcizania pita. I jak widac to
    > działa.

    Tak. Zapewne można znaleźć dobre/działające przykłady.
    W tym artykule autor bardziej zwracał uwagę na sprawy niewidoczne dla
    użytkownika. Notoryczne pady serwerów (zapewne kwestie wydajnościowe,
    albo błędy projektowe - projektant systemu nie ogarnął skali itp.),
    niemożność zalogowania się do systemu przez urzędników, brak komunikacji
    (albo komunikacja wadliwa) między serwerami w wymianie "wewnątrz
    urzędniczej". To chyba ten przypadek co spotkałem przy wysyłaniu ZWUA i
    ZUA do podpisu przez ePUAP.

    Piszę z pamięci, nie chcę zgadywać. Odszukam ten artykuł i podam namiary
    (jak będzie dostępny w sieci, a jak nie będzie, to jeżeli będziesz
    zainteresowany, to zacytuję konkretne przykłady z tego artykułu).

    Pozdrawiam
    Piotr