  • Data: 2009-08-03 15:51:19
    Temat: Re: Mandat za błą w deklaracji VAT
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-08-2009 o 17:33:27 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Mi chodzi o to, że (w zależności od przyczyny zaniżenia podatku)
    > mogą istnieć powody bezpośredniej odpowiedzialności biura i "łupnięcia"
    > biura mandatem, z Twojej odpowiedzi wynikałoby że biuro będzie
    > zawsze "czyste jak łza" (i odpowiedzialność poniesie wyłacznie
    > cywilną) a to IMHO nieprawda :D

    Dobrze Ci wychodzi, osobiście znam osobę która kilka tysięcy VATu niedopłaciła
    przez biuro rachunkowe, a następnie biuro dostało strzał za przestępstwo skarbowe.
    Niestety nie widziałem papierów, ani nie podejmuję się odpowiedzieć na pytanie
    jak można w jednoosobowej DG nie zauważyć niedopłaty na parę tysięcy,
    ale nie mam powodów nie wierzyć że akurat rozstrzygnięcie karne było takie a nie
    inne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek