    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mega banal - faktura z bledem
    Date: Tue, 11 May 2004 07:17:32 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 11. maja 2004 01:23 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane DaMoN:

    > Witam,
    >
    > Mam bardzo banalne pytanie:
    > Wystawilem fakture z bledna data - dokladnie na fakturze wszedzie zamiast
    > rok 2004, jest rok 2005.
    > Fakture dalem klientowi - mam kopie.
    > Co w takiej sytuacji - jak najprosciej i najpewniej rozwiazac ta sytuacje
    > ? Wystawic nowa fakture i odzyskac stara ?
    >
    > Wystawic fakture korygujaca - tyle ze nie wiem jak ona powinna wygladac.

    No faktycznie jest chyba zagwozdka. Na moje wyczucie to nie pasuje tu ani
    nota ani faktura korygująca. Raczej stawiam na to, że to nieważny dokument.
    W końcu podana została nieprawdziwa data.

    Ja bym jakoś odzyskał starą i podmienił, ale pewnie nie jest to wersja
    zgodna z linią prawa.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)