    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mega banal - faktura z bledem
    Date: Tue, 11 May 2004 18:26:50 +0000 (UTC)

    In article <c7r5jl$8p0$1@panorama.wcss.wroc.pl>, DaMoN wrote:
    > ani

    > Sfalszowany to on jest , ale w tej chwili.
    > Za dokladnie rok bedzie to zwykla faktura. Myle sie ?

    Mylisz się, faktura dokumentuje zdarzenie gospodarcze, którego cechą jest
    moment wykonania. Jeśli ten moment jest błędny, to i całe zdarzenie staje
    się nieistniejące. A faktura dokumentująca nieistniejące zdarzenie
    gospodarcze to kłopoty dla obydwu stron.

    Inny temat czy ktoś to wykryje.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl