  • Data: 2013-12-23 18:16:33
    Temat: Re: Miejsce przechowywania dokumentów księgowych
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Dec 2013 05:23:47 -0800 (PST), k...@g...com
    wrote:

    >Z tego co słyszałem, to ewentualne kontrole czy to ZUS, czy US, mają miejsce zwykle
    (choć nie zawsze) tam, gdzie są przechowywane oryginały dokumentów księgowych (chodzi
    mi o KPiR, faktury, ewidencje, itd). Zastanawiam się nad skorzystaniem z usług
    pewnego biura rachunkowe i chciałbym przechowywać w siedzibie ich biura dokumenty.
    US zawiadamia o kontroli przedsiebiorce, nie biuro czy skladowisko
    dokumentow. Masz czas aby dokumenty przewieźć z lewa na prawo lub na
    odwrót. US proponuje ze kontrola moze sie odbyc w siedzibie US -
    pewnie te propozycje skladaja malym przedsiebiorcom gdzie ilosc
    dokumentow nie jest wielka 1-2 segregatory/miesiąc bo przy większych
    ilościach ciężko by było zawieźć wszystkie materiały. Dostarczasz
    dokumenty do US i niech sobie siedza i swoja kawe pija a nie Tobie
    glowe zawracaja.

    WAM