eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMiesięczne rozliczenie podatku [ryczałt] a kasa fiskalna › Re: Miesięczne rozliczenie podatku [ryczałt] a kasa fiskalna
    Date: Thu, 05 Sep 2013 20:15:34 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Miesięczne rozliczenie podatku [ryczałt] a kasa fiskalna

    W dniu 05.09.2013 19:27, cyklista pisze:

    > Może coś takiego uznaje się jak jest sprzedaż za pobraniem, ale przy
    > płatności przelewem nie.

    Tylko kiedy nastąpiła sprzedaż? Bo przecież w momencie wpłynięcia kasy
    też niekoniecznie. Bywa, że się wpłaca i czeka np. X dni aż sprzedawca
    wyprodukuje/sprowadzi/etc. Więc w sumie tu też klienci popłacili kasę,
    ale czekają aż GK wróci z urlopu i wygeneruje towar. Więc sprzedaż chyba
    się dokonała we wrześniu dopiero, mimo wpłaty sierpniowej?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek