    From: botwinka <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mieszkanie a grunt - stara ulga budowlana
    Date: Thu, 20 Mar 2003 11:45:32 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@pk44.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

    On 2003-03-18 18:34, Użytkownik Blazej napisał:

    >Kupilem na przelomie 2001/2002 mieszkanie u developera, i
    >kontynuuje odliczenia ze starej ulgi budowlanej. US stwierdzil jednak
    >ze nie wolno mi odliczyc kosztow udzialu w gruncie (przynaleznym do
    >mieszkania), gdyz oplata za grunt jest na osobnym rachunku z data
    >2002 (umowa wstepna i pierwsze faktury za mieszkanie sa z 2001, ale
    >jest tylko pozycja "zaliczka na zakup mieszkania"). US twierdzi ze
    >skoro nie moge udokumentowac wydania w 2001 przynajmniej zlotowki
    >na sam grunt, to nie mam juz prawa go odliczyc.
    >
    >Oczywiscie nie podoba mi sie taka argumentacja - zakup mieszkania
> [...]
    Uff, mam tak samo.
    Mieszkanie kupiłam w 2001, w 2002 akt notarialny, w którym jest napisane
    ile za grunt, ile za mieszkanie.
    Pan w US powiedział, że mam złożyć korektę zeznania za 2001 (na drukach
    za 2001 - do dostania w US) z wyjaśnieniem dlaczego tak robię
    (podyktował gdzie i co wpisać w PITie i mniej więcej co w wyjaśnieniu).
    Tyle wiem.
    Jeszcze się nie rozlicząłam, bo walczę z nimi o co innego.
    Możesz wrzucać w starą ulgę koszty np. zakupu parkietu czy płytek?
    Mówili Ci coś?

    --
    Pozdrawiam Botwinka
    PS.U Ciebie: Organization: PomocPrawna.INFO i nie wiesz jak to ugryźć?