  • Data: 2005-03-05 11:36:10
    Temat: Re: Mieszkanie kupione w 2004 i koszty remontu
    Od: "Robi" <blacktag _Wytnijto_@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzi o posiadanie mieszkania, chodzi o rozpoczęcie ulgi remontowej w
    > 2003. Jeśli nie rozpocząłeś jej to wtedy to nie możesz z niej teraz
    > korzystać.
    Jednak nie masz racji
    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,1807847.
    html
    "Czy prawo nabyte nie oznacza, że aby korzystać z ulgi remontowej w latach
    2003-05, trzeba jeszcze w tym roku ponieść jakieś wydatki remontowe?

    Wielu podatników jest święcie przekonanych, że jeszcze w grudniu muszą kupić
    choćby część materiałów do planowanego remontu: klepkę, glazurę, cement czy
    cegły.
    Otóż nie. Jest już pewne, że ulgi remontowej nie trzeba sobie zaklepywać.
    Nawet jeśli podatnik nie wyda w tym roku ani złotówki na remont, będzie mógł
    skorzystać z ulgi w kolejnych dwóch latach. Potwierdzali to już wielokrotnie
    różni przedstawiciele Ministerstwa Finansów. Resort wydał oficjalny
    komunikat w tej sprawie."

    Ale nadal niepokoi mnie fakt ze w 2003 nie posiadalem mieszkania.
    Pzdr
    Robi