  • 1. Data: 2009-02-18 22:17:05
    Temat: Mieszkanie spółdzielcze własnościowe po rodzicach
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Witam serdecznie,

    Jakich opłat powinienem się spodziewać, w wypadku w którym otrzymam
    poprzez darowiznę mieszkanie od rodziców, które do tej pory było
    spółdzielcze własnościowe, a za chwilę będzie jako wyodrębniona własność
    (najpierw na rodziców, później zostanie przepisane na mnie)?

    Było by to moje pierwsze mieszkanie. Jaki podatek będę musiał zapłacić i
    kiedy?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-19 09:17:19
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tomek Głowacki pisze:
> [...]
    > (najpierw na rodziców, później zostanie przepisane na mnie)?
    > Było by to moje pierwsze mieszkanie. Jaki podatek będę musiał zapłacić i
    żaden, tylko koszty notariusza ewentualnie sądowe jeśli jest KW