  • 1. Data: 2002-05-16 18:59:01
    Temat: Mieszkanie w bloku a ulga na grunt
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Ponizej cytat z forum dyskusyjnego Gazety. Czy znacie interpretacje MF o ktorej
    pisze autor?

    Pzdr,
    Karol

    "Autor: r...@p...gazeta.pl
    Data: 16-05-2002 18:42

    Kupowałem mieszkanie i przed dwoma laty mój US tez powoływał się na orzeczenie
    NSA w tej sprawie zakazując mi odliczania udziału w gruncie w uldze na grunt.
    Teraz ta sprawa została dokładnie zinterpretowana przez MinFina na korzysć
    podatnika. Więcej szczegołów nie znam.
    Grunt, że wg tej nowej interpretacji juz poprawiłem, za ostatnie 2 lata, swoje
    PITy pod okiem urzędniczek z US i zyskałem 2 i pół tys."

  • 2. Data: 2002-05-17 14:53:42
    Temat: Re: Mieszkanie w bloku a ulga na grunt
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > Ponizej cytat z forum dyskusyjnego Gazety. Czy znacie interpretacje MF o
    ktorej
    > pisze autor?
    >
    > Pzdr,
    > Karol