    From: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mnemotechnika Wykazu STiWNP - pomocy
    Date: Wed, 21 Jan 2004 13:30:16 +0100

    a wrote:

> [...]

    Ale jest dość dokładnie opisane co ma być w EŚT

    > Dopiero zaczyna amortyzacje(towar nie ma nawet miesiaca) kupilem nowke
    > sztuke, wiec chce amortyzowac 2 lata po 50% na rok - i miesiac od
    > nabycia nie uplynal, wiec nie wiem co tu za bardzo wpisac.

    Z rubryki nie wynika czy narastyająco w poprzednich latach, czy
    narastająco razem z bieżącym rokiem Raczej stawiał bym na to pierwsze

    > no bo cena netto 4000 , to za rok 50% sie umorzy i bedzie 2000 - chyba
    > ze tu powinno sie pisac dotychczasowa amortyzacje to wtedy chyba 0.

    Amortyzacja w poprzednich latach czyli prawie to samo co w rybryce 11.
    A słowo "Zaktualizowana" bierze się stąd, że chyba nadal może zostać
    ogłoszone "przeszacowanie ŚT", choć prawdopodobieństwo tego wynosi 0.