  • 1. Data: 2012-12-15 16:36:49
    Temat: Re: Mniejszy ZUS?
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    a ja moge polecic firme z uk - Euro Lex and Partners, http://optymalizacja-zus.org ,
    sam korzystam z ich uslug i chyba jako jedyna firma na rynku (a sprawdzilem chyba ze
    20) oferuja faktyczne (a nie pozorne) zatrudnienie.

    z jednej strony ja jako ich pracownik wykonuje dla nich konkretne zlecenie, z drugiej
    zas jako przedsiebiorca korzystam z programu optymalizacji zus, otrzymuje za swoja
    prace wynagrodzenie (jako pracownik, do tego 4 tygodnie urlopu w roku) a ja im place
    za wykonane uslugi.

    podatek dochodowy za prace jest odprowadzany, skladki na ubezp. spol. rowniez, na
    kwote abonamentu 400 zl m-nie otrzymuje fakture i calosc ksieguje jako koszt
    uzyskania przychodu.

    nie ma tutaj nic niezgodnego z prawem, zus lub jakiekolwiek organy kontrolne nie moga
    zakwestionowac umowy o prace poniewaz praca JEST WYKONYWANA :)

    wiecej informacji na http://optymalizacja-zus.org/optymalizacja-kosztow-z
    usu

    pozdrawiam wszystkich
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2012-12-15 19:45:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-15 16:36, Kazik pisze:

> [...]
    moga zakwestionowac umowy o prace poniewaz praca JEST WYKONYWANA :)

    Ile płacisz miesięcznie na ich rzecz?

    --
    Liwiusz