  • 11. Data: 2002-05-31 14:25:00
    Temat: Re: Modernizacja komputera (po raz n-ty...)
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Tym <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad80ps$rmc$...@n...tpi.pl...

    > Jako co to wtedy zaksięgować?
    >
    > Tym
    -------
    Jako "pozostałe przychody"

    Orka

  • 12. Data: 2002-05-31 16:11:16
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > A co jeszcze chcesz z nim zrobnić ?
    > Bo można np. jeszcze złomować.

    Złomować?
    A nie wystarczy w opisie do faktury zakupu nowego napisać "wymiana spalonego
    procesora" (w końcu energetyka daje nam takie przepięcia że nic dziwnegoi
    :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2002-05-31 17:08:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tym" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tłumaczę/lokalizuję gry, oprogramowanie i
    multimedia, testuję, obrabiam
    > pliki dźwiękowe i graficzne, więc chyba nie mogą
    się czepić...

    Oczywiście ze nie mogą a poza tym to twoja sprawa
    czy chcesz się męczyć na Celku 300 i z monitorem
    VGA czy wykorzystać nowe PIV i np. 21" monitor
    LCD .... jeżeli tylko firme na to stać :-)

    Sark

  • 14. Data: 2002-05-31 18:14:25
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    Fri, 31 May 2002 18:11:16 +0200, Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    piszesz:

> [...]
    >procesora" (w końcu energetyka daje nam takie przepięcia że nic dziwnegoi

    Dlaczego spalonego? Procesor jest zuzyty z powodu szybkiego postepu
    technicznego i nie nadaje sie do niczego innego niz do wyrzucenia.

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski

  • 15. Data: 2002-05-31 21:10:37
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 May 2002, Magdalena Woloszyk wrote:
    [...]
    >+ > Bo można np. jeszcze złomować.
    >+
    >+ Złomować?
    >+ A nie wystarczy w opisie do faktury zakupu nowego napisać "wymiana
    >+ spalonego procesora"

    Jak dla mnie bardzo dobry protokół...złomowania :)
    Skoro faktura może być umową, gwarancją i dowodem zapłaty
    pt. "4 w jednym" :) to dlaczego nie "protokołem" j.w. ;) !
    [...]
    >+ :-))

    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2002-06-01 19:45:45
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad7nmf$o4n$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał
    > w wiadomości news:ad7cga$phv$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > od
    > księgujesz.
    > w US
    > ;))
    >
    > A "Płatnika" widział ? ;-))
    >
    > BaLab

    He? Program Płatnik do ZUS? Mam od odległych początków z 1999r.
    Wiem, oczywiście żartuję. Wiadomo, że prowadząc DG i używając komputera
    musisz go unowocześniać aby poprawnie wszystko działało. Pewnie, że nikt z
    US nie będzie wnikał po co mi karta graficzna z akceleratorem 3D ;))

    WS

  • 17. Data: 2002-06-02 00:28:23
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musisz go unowocześniać aby poprawnie wszystko
    działało. Pewnie, że nikt z
    > US nie będzie wnikał po co mi karta graficzna z

    A co powiedzieć o niektórych (praktycznie wielu)
    jednostak budżetowych, firmach państwowych które
    musza koniecznie wydac srodki na zakup sprzętu (bo
    przepadną) do końca roku i kupuja do prac
    biurowych typu pisanie tekstu np. komputerki z PIV
    Intela i kartą graficzną właśnie z akceleratorem
    3D ? (bo tak sprzedawca doradził ;)

    Sark

  • 18. Data: 2002-06-03 07:40:01
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adborg$9ki$...@n...onet.pl...
> [...]
    > przepadną) do końca roku i kupuja do prac
    > biurowych typu pisanie tekstu np. komputerki z PIV
    > Intela i kartą graficzną właśnie z akceleratorem

    Niechby chociaż grali na tych kompach :) Pewnie czasem pasjansa walną a i
    tak z potem na czole..:))

    WS