  • Data: 2009-04-22 16:57:15
    Temat: Re: Moge miec 50% kosztow uzyskania przychodu ?
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Nie chce mi się wertować teraz ustawy - ale czy zaliczki na PIT
    > pobierane przez płatnika nie wystąpią w przypadku sprzedaży firmie?

    Prawdę mówiąc trudno mi sobie wyobrazić funkcjonowanie tego przy
    sprzedaży rzędu setek rocznie, w dodatku firmom z różnych rejonów kraju.
    Weź namów takiego klienta, żeby kupił licencję za np. 100zł, przyjął
    fakturę vat na to, a do tego odprowadził zaliczkę i jeszcze pita wysłał.
    Może jednak masz rację i tak ma być :)

    Jest jeszcze wariant taki, że nabywca może być za granicą, wtedy raczej
    zaliczek nie pobierze.
    Andrzej