  • 1. Data: 2009-04-15 11:07:25
    Temat: Moge miec 50% kosztow uzyskania przychodu ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza o profilu informatycznym (VATowiec).
    Wiekszosc prac jakie wykonuje to prace programistyczne. Czy moge jakos miec
    50% KUP ??

    Fantom

  • 2. Data: 2009-04-15 11:13:56
    Temat: Re: Moge miec 50% kosztow uzyskania przychodu ?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-04-2009 o 13:07:25 Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał(a):

    > Witam
    > Prowadze dzialalnosc gospodarcza o profilu informatycznym (VATowiec).
    > Wiekszosc prac jakie wykonuje to prace programistyczne. Czy moge jakos miec
    > 50% KUP ??

    Tak. Wystarczy za połowę zarobionych pieniędzy kupować coś co
    da się uzasadnić jako KUP :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-04-15 11:20:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 15 kwiecień 2009 13:07
    (autor Fantom
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gs4f95$m0c$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Witam
    > Prowadze dzialalnosc gospodarcza o profilu informatycznym (VATowiec).
    > Wiekszosc prac jakie wykonuje to prace programistyczne. Czy moge jakos
    > miec 50% KUP ??

    Możesz mieć nawet 1200% KUP. Byleby był rzeczywisty i bylebyś prowadził
    działalność na PKPiR lub PK, a nie na ryczałcie lub innych udziwnieniach
    bezkupowych.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-04-15 11:49:25
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-04-2009 o 13:20:47 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Możesz mieć nawet 1200% KUP. Byleby był rzeczywisty i bylebyś prowadził
    > działalność na PKPiR lub PK, a nie na ryczałcie lub innych udziwnieniach

    A nie wolałbyś mieć ryczałtu 1% bezkupowego dla wszytskich?
    W końcu art. 14 jest trochę krótszy niż 22+23+24 :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-04-15 18:22:59
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Prowadze dzialalnosc gospodarcza o profilu informatycznym (VATowiec).
    > Wiekszosc prac jakie wykonuje to prace programistyczne. Czy moge jakos
    > miec 50% KUP ??
    >
    > Fantom

    Chyba sie neijasno wyrazilem - chodzi mi oczywiscie o traktowanie mjej pracy
    jako tworcy, ktorego sam mozg generuje 50% kosztow wytowrzenia dziela :)

    Fantom

  • 6. Data: 2009-04-15 18:28:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-04-2009 o 20:22:59 Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał(a):

    > Chyba sie neijasno wyrazilem - chodzi mi oczywiscie o traktowanie mjej pracy
    > jako tworcy, ktorego sam mozg generuje 50% kosztow wytowrzenia dziela :)

    Zamykasz DG i robisz na "osobiste umowy autorskie" ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-04-15 19:55:27
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Zamykasz DG i robisz na "osobiste umowy autorskie" ?

    Czyli prowadzac DG nie mam takiej mozliwosci ? Mimo, ze prace wykonywane sa
    "tworcze" ?

    Fantom

  • 8. Data: 2009-04-15 21:42:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-15, Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

    [...]

    > Czyli prowadzac DG nie mam takiej mozliwosci ? Mimo, ze prace wykonywane sa
    > "tworcze"?

    Jeżeli owa twórczość dot. zakresu DG, to IMHO nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-04-15 21:49:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 15 kwiecień 2009 21:55
    wasz znak: <gs5ekp$68r$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Czyli prowadzac DG nie mam takiej mozliwosci ? Mimo, ze prace wykonywane
    > sa "tworcze" ?

    Na tym polega działalność gospodarcza, że KUP rozliczasz księgowo. W UoD
    masz kup szacowany na oko i ktoś se wymyślił, żeby szacować tfurcom więcej.

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2009-04-16 06:04:05
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-04-2009 o 23:42:45 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2009-04-15, Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeżeli owa twórczość dot. zakresu DG, to IMHO nie.

    Tutaj jest jeszcze kwestia twórczości a samego przekazania praw autorskich,
    było już kilka razy na grupie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek