  • Data: 2003-07-03 07:42:04
    Temat: Re: Moge miec koszty stale przy zawieszonej DG ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Jul 2003, Kasia wrote:
    [...]
    >+ 2) Chce dzialalnosc zawieszac na 27dni w miesiacu, wznawiac ja tylko na
    >+ ostatnie 3 dni miesiaca aby wystawic potrzebne f-ry,
    >+ rozumiem ze w takim wypadku ZUS bede placila tylko za 3dni miesiaca kiedy
    >+ dzial. jest dzialajaca, i tutaj tworzy sie pytanie

    Jak ZUS i US ci udowodnią że poza tymi 3 dniami przyjęłaś od
    kogoś reklamację iż "sieć nie działa" to mógłbym nie chcieć
    być w twojej skórze ;> !

    >+ 3) czy przy zawieszonej DG moge wliczac w koszty F-ry ktore dostaje za
    >+ telefon stacjonarny, Internet oraz tel. komorkowy ??? (f-ry sa za caly
    >+ miesiac)

    ...a taki biling (nawet jak US będzie musiał sam sobie za niego
    zapłacić) dowodem że telefon był wykorzystywany w pozostałe dni ;]

    >+ 4) czy budujac sieci osiedlowe musze miec jakies zezwolenie z URTiP ?

    AFAIK nazywa się to "zgłoszenie", podlega wyłącznie sprzeciwowi
    (nie wyrażą sprzeciwu ani nie wezwą do uzupełnienia papierów
    w ciągu 7 czy 14 dni - możesz działać).

    >+ ile ono kosztuje

    Nie wiem :)

    >+ i czy jest obowiazkowe ??

    Tak.

    >+ 5) o czym jeszcze musze pamietac ???

    O milionie i jednej rzeczy :[

    >+ Prosze o odpowiedz na priv jezeli to mozliwe.

    OK, CC:.
    Niemniej jeśli chodzi o moje zdanie - pisz na grupę, po to jest !

    pozdrowienia, Gotfryd