  • 1. Data: 2003-07-02 15:47:42
    Temat: Moge miec koszty stale przy zawieszonej DG ??
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Witam,

    mam kilka pytan do szanownych grupowiczow:

    1) Chce zalozyc dzialalnosc gospodarcza VATowska, poprostu firme budujaca
    sieci osiedlowe z dostepem do Internetu,
    jaki typ dzialalnosci mam wybrac ? Jakie sa wogole teraz do wyboru ?
    2) Chce dzialalnosc zawieszac na 27dni w miesiacu, wznawiac ja tylko na
    ostatnie 3 dni miesiaca aby wystawic potrzebne f-ry,
    rozumiem ze w takim wypadku ZUS bede placila tylko za 3dni miesiaca kiedy
    dzial. jest dzialajaca, i tutaj tworzy sie pytanie
    3) czy przy zawieszonej DG moge wliczac w koszty F-ry ktore dostaje za
    telefon stacjonarny, Internet oraz tel. komorkowy ??? (f-ry sa za caly
    miesiac)
    4) czy budujac sieci osiedlowe musze miec jakies zezwolenie z URTiP ? ile
    ono kosztuje i czy jest obowiazkowe ??
    5) o czym jeszcze musze pamietac ???

    Prosze o odpowiedz na priv jezeli to mozliwe.
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2003-07-02 16:33:48
    Temat: Re: Moge miec koszty stale przy zawieszonej DG ??
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 1) Chce zalozyc dzialalnosc gospodarcza VATowska, poprostu firme budujaca
    > sieci osiedlowe z dostepem do Internetu,
    > jaki typ dzialalnosci mam wybrac ? Jakie sa wogole teraz do wyboru ?

    DG
    Sp z o.o. (nim. 50k zł kapitału)
    SA (min. 5 baniek)

> [...]
    > ostatnie 3 dni miesiaca aby wystawic potrzebne f-ry,
    > rozumiem ze w takim wypadku ZUS bede placila tylko za 3dni miesiaca kiedy

    zdaje sie sa juz od tego "zabezpieczenia" Zusu :)
    słowem, tak ich nie zachaczysz.

    > 3) czy przy zawieszonej DG moge wliczac w koszty F-ry ktore dostaje za
    > telefon stacjonarny, Internet oraz tel. komorkowy ??? (f-ry sa za caly
    > miesiac)

    przy zawieszonej, nic w koszty nie wliczysz.

    > 4) czy budujac sieci osiedlowe musze miec jakies zezwolenie z URTiP ? ile
    > ono kosztuje i czy jest obowiazkowe ??

    zgode administracji

    > 5) o czym jeszcze musze pamietac ???

    wlasciwe pytanie: czego jeszcze musze sie dowiedziec?
    odpowiedz: bardzo duzo.

  • 3. Data: 2003-07-03 07:42:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003, Kasia wrote:
    [...]
> [...]
    >+ rozumiem ze w takim wypadku ZUS bede placila tylko za 3dni miesiaca kiedy
    >+ dzial. jest dzialajaca, i tutaj tworzy sie pytanie

    Jak ZUS i US ci udowodnią że poza tymi 3 dniami przyjęłaś od
    kogoś reklamację iż "sieć nie działa" to mógłbym nie chcieć
    być w twojej skórze ;> !

    >+ 3) czy przy zawieszonej DG moge wliczac w koszty F-ry ktore dostaje za
    >+ telefon stacjonarny, Internet oraz tel. komorkowy ??? (f-ry sa za caly
    >+ miesiac)

    ...a taki biling (nawet jak US będzie musiał sam sobie za niego
    zapłacić) dowodem że telefon był wykorzystywany w pozostałe dni ;]

    >+ 4) czy budujac sieci osiedlowe musze miec jakies zezwolenie z URTiP ?

    AFAIK nazywa się to "zgłoszenie", podlega wyłącznie sprzeciwowi
    (nie wyrażą sprzeciwu ani nie wezwą do uzupełnienia papierów
    w ciągu 7 czy 14 dni - możesz działać).

    >+ ile ono kosztuje

    Nie wiem :)

    >+ i czy jest obowiazkowe ??

    Tak.

    >+ 5) o czym jeszcze musze pamietac ???

    O milionie i jednej rzeczy :[

    >+ Prosze o odpowiedz na priv jezeli to mozliwe.

    OK, CC:.
    Niemniej jeśli chodzi o moje zdanie - pisz na grupę, po to jest !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-07-03 16:10:57
    Temat: Re[2]: Moge miec koszty stale przy zawieszonej DG ??
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 2 lipca 2003 o godzinie (18:33:48) napisano:
    KG> Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomo?ci

    KG> DG

    wKF: DG??? Przeciez to skrot od dzialalnosci gospodarczej, a tą moze
    prowadzic chocby spolka zoo.

    KG> Sp z o.o. (nim. 50k zł kapitału)
    KG> SA (min. 5 baniek)

    Alez jej dales wybor :) Przeciez z zapytania nie wynika, ze koniecznie
    musi dzialac sama.

    Dopuszczalne formy dzialalnosci:
    - przedsiebiorca,
    - przedsiebiorca w spolce cywilnej;
    - spolka jawna;
    - spolka komandytowa;
    - spolka komandytowo-akcyjna;
    - spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia;
    - spolka akcyjna;
    Chociaz slyszalem rozne opinie, w mojej ocenie, jesli spelniasz
    warunki z art. 86-88 KSH, to mozesz miec tez spolke parnerska, ktora
    wykonuje takie sieci.

    Kasia>Prosze o odpowiedz na priv jezeli to mozliwe.

    Poszlo.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl