    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Może ktoś mnie pocieszy
    Date: Mon, 17 Mar 2008 16:54:26 -0500

    DamianWP wrote:
    > Podczas urlopu za granic? u znajomych pracowa?em 1 tydzien w fabryce w
    > wielkiej brytanii. Niestety nie na czarno, zarobi?em 200 funtów podatku w GB
    > nie zap?aci?em bo za ma?o zarobi?em. I wynika z tego ze musze wype?niaae pit
    > 36 a nie pit 37 .Wszystkko to spowaodowane 1 tyg pracy w Angielskiej
    > fabryce(sama podró? tam kosztowa?a wiecej). Pomó?cie mo?e nie musze
    > wype?niaae tego pita 36 . Dodatkowo w PIT 36 musze wpisaae ilo?c zarobion? w
    > z?otówkach ale nie pisz? po jakim kursie bo ja by?em w lutym i funt sta? po
    > 5.6 a teraz jest chyba 4.6. Mo?e kto? mnie pocieszy

    1 . a co takiego strasznego jest w pit-36? Kolor?
    2. Jak nie jest napisane jaki kurs brac jak jest. Z dnia poprzedzajacego
    dzien wypłaty. Napisane jak byk w updoif.

    3. Jest jeszcze coś takiego jak kwota zwolniona z podatku ileś tam
    funtów za dzień pracy max 30 dni, więc policz czy ci nie wyjdzie zero.
    Dokładną kwotę znajdziesz np. na pit.pl

    Jak nie wyjdzie zero to www.pity.pl załacznik zdaje się pit-zg czy coś
    podobnego i do roboty.