  • Data: 2007-04-17 19:53:46
    Temat: Re: Myk z kartą kredytową
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Apr 2007, Samotnik wrote:

    > Ale można przyjąć założenie, że wpływy i wypływy z tego rachunku są
    > związane z DG.

    Zgoda, zgoda.
    Mi chodziło o przypadek przeciwny, czyli podkreślanie "prywatności"
    rachunków, majątku i innych takich rzeczy posiadanych dla celów
    osobistych.
    Jak się napisze że coś jest "prywatne", to dla podziału DG/nieDG
    wiele to nie wniesie :) (oprócz ew. zamieszania).

    > Czyli kupisz sobie paczkę fajek płacąć z firmowego konta, a
    > US zapyta "a to nie było czasem towarem handlowym?" :)

    W zupełności się zgadzam :)
    Ale pytałeś (retorycznie) nie o "firmowe" (albo "osobiste")
    lecz o "prywatne" :)

    pzdr, Gotfryd