  • 11. Data: 2008-12-16 15:16:19
    Temat: Re: NIP-1 kilka pytan
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2008 o 16:11:29 ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):

    > W przyszłym tygodniu spróbuję osobiście zgłosić, ciekawe jak mi pójdzie
    > :)

    Teraz to możesz się powołać na nowelizację swobody gospodarczej
    - nie mogę nieprzyjąć wniosku (wczesniej też nie mogli, ale nie było
    to tak jasno zapisane)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2008-12-16 21:08:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    ajt wrote:
    > W przyszłym tygodniu spróbuję osobiście zgłosić, ciekawe jak mi pójdzie :)

    IMHO szkoda czasu.

    Nigdy nie przewidzisz, jak się zachowa interface białkowy do ich systemu
    informatycznego.

    A tak to kwit wysłany i gotowe.

    Piotrek

  • 13. Data: 2008-12-16 22:24:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Dec 2008, Piotrek wrote:

    > IMHO szkoda czasu.
    >
    > Nigdy nie przewidzisz, jak się zachowa interface białkowy do ich systemu
    > informatycznego.

    Nie no, technologia uczenia sieci neuronowych powinna działać.
    Jeden podatnik, trzeci, piętnasty... za któryms razem zgodność
    ze wzorcem, znaczy ustawą, będzie akceptowalna :>

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2008-12-16 23:29:05
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie no, technologia uczenia sieci neuronowych powinna działać.
    > Jeden podatnik, trzeci, piętnasty... za któryms razem zgodność
    > ze wzorcem, znaczy ustawą, będzie akceptowalna :>

    Tyle tylko, że niektórym najwyraźniej płacą wierszówki od liczby
    wygenerowanych aktów prawnych.

    Dlatego może się zdarzyć, że zanim zostaną dopasowane odpowiednie wagi
    to zmieni się ustawa.

    Piotrek