  • 1. Data: 2008-12-16 11:42:56
    Temat: NIP-1 kilka pytan
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    Chodzi mi o pola C.2.1 i C.2.2, czy jak posiadam trzy rachunki firmowe to mam
    jeden wpisac w C.2.1 (ktory bedzie rowniez wykorzyustywany do zwrotu podatku
    zwiazanego z DG) a pozostale dwa w polu C.2.2 czy inaczej jakos, bo nie
    rozumiem tego pisma. w C.2.2 jest napisane ze wpisac rachunki inne niz w
    C.2.1m, natomiast opis C.2.1 sugeruje jakoby mial tam sie znaelzc rachunek
    tylko do zwrotu podatku.

    No i drugie pytanie, czy podanie numeru konta osobistego w polu B.7. moze
    skutkowac czyms negatywnym?

    I trzecie pytanie, gdybym w deklaracji PIT37 podal nie swoj nip to zanim by US
    dokonal zwrotu podatku cos by mu wyskoczylo ze to nie jest moj nip ?
    Cholera mam od kilku lat numer ale teraz chcialem sie upewnic, poniewaz
    zalozylem DG (jestem przed uaktualnieniem NIP1 w US) i nie chcialbym przez
    przypadek czyjego nipu uzywac a wszedzie ten podaje, a nie moge znalezc
    potwierdzenia nadania nipu :))

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-16 12:15:15
    Temat: Re: NIP-1 kilka pytan
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2008 o 12:42:56 autor
    <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozumiem tego pisma. w C.2.2 jest napisane ze wpisac rachunki inne niz w
    > C.2.1m, natomiast opis C.2.1 sugeruje jakoby mial tam sie znaelzc

    Piszę z głowy nie widząc NIP-1.
    Do C.2.1 wpisujesz "główny" rachunek bankowy, a do pozostałych pól kolejne.
    Jeśli jest inaczej to zaraz biegnę kupować zapas szczoteczek ;-)
    Jak zabraknie miejsca, to jest NIP-1/A czy coś takiego.

    > No i drugie pytanie, czy podanie numeru konta osobistego w polu B.7. moze
    > skutkowac czyms negatywnym?

    Raczej niczym, tylko po co to podawać jak zwrotu będą tak czy siak iść
    na konto z C.2.1.

> [...]
    > przez
    > przypadek czyjego nipu uzywac a wszedzie ten podaje, a nie moge znalezc

    Za bodajże 17zł uzyskasz w ciągu max 7 dni potwierdzenie swojego NIPu.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-16 13:23:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-16, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Za bodajże 17zł uzyskasz w ciągu max 7 dni potwierdzenie swojego NIPu.

    Ja się posługuję papierkiem jaki przysłali mi przy okazji rejestracji
    VAT-R (tam jest też NIP wyszczególniony). Nikt jeszcze nie protestował.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-12-16 13:25:19
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2008 o 14:23:42 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja się posługuję papierkiem jaki przysłali mi przy okazji rejestracji
    > VAT-R (tam jest też NIP wyszczególniony). Nikt jeszcze nie protestował.

    O, dobry pomysł!

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2008-12-16 13:29:00
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    autor pisze:
> [...]
    > C.2.1m, natomiast opis C.2.1 sugeruje jakoby mial tam sie znaelzc rachunek

    Podepnę się z pytaniem:
    Czy ktoś przerabiał wpisywanie konta paypal (czyli adresu email) razem z
    innymi kontami bankowymi?
    Andrzej
    www.albu.radom.pl

  • 6. Data: 2008-12-16 13:33:34
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2008 o 14:29:00 ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):

    > Podepnę się z pytaniem:
    > Czy ktoś przerabiał wpisywanie konta paypal (czyli adresu email) razem z
    > innymi kontami bankowymi?

    Niejaki 'Piotrek' chyba dał radę zgłosić

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2008-12-16 13:42:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > Niejaki 'Piotrek' chyba dał radę zgłosić

    Potwierdzam.

    Profilaktycznie wysłałem pocztą dobre pół roku temu i wpadło jak w
    czarną dziurę - znaczy się nikt z US nie reklamował.

    Piotrek

  • 8. Data: 2008-12-16 13:43:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:

    > Potwierdzam.
    >
    > Profilaktycznie wysłałem pocztą dobre pół roku temu i wpadło jak w
    > czarną dziurę - znaczy się nikt z US nie reklamował.

    A umowę z tym 'bankiem' dołączałeś?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2008-12-16 13:49:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Liwiusz wrote:

    > A umowę z tym 'bankiem' dołączałeś?

    Tak. Wydrukowałem z ich strony i oświadczyłem, że jest zgodna z ze
    stanem faktycznym.

    Piotrek

  • 10. Data: 2008-12-16 15:11:29
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Piotrek pisze:

    > Tak. Wydrukowałem z ich strony i oświadczyłem, że jest zgodna z ze
    > stanem faktycznym.

    W przyszłym tygodniu spróbuję osobiście zgłosić, ciekawe jak mi pójdzie :)
    Andrzej