  • 1. Data: 2008-12-15 21:15:41
    Temat: uslugi wewnatrz UE a VAT-UE
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy to prawda, że deklaracja VAT-UE nie dotyczy usług? W opisie
    formularza napisane jest 'Informacja podsumowujaca o dokonanych
    wewnatrzwspolnotowych dostawach/nabyciach towarów', ale zaczalem
    czytac ustawe o VAT i tam jest również mowa o usługach
    wewnątrzwspólnotowych.

    Tak samo na VAT-7K jest pole 'wewnatrzwspolnotowa dostawa towarów',
    a uslugi są tylko jako 'dostawa towarów oraz świadczenie usług poza
    terytorium kraju'. W które pole powinna być wpisana usługa świadczona
    wewnątrz UE?

    pozdrawiam
    a.

  • 2. Data: 2008-12-15 21:33:32
    Temat: Re: uslugi wewnatrz UE a VAT-UE
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-12-2008 o 22:15:41 Wemif <w...@a...pl> napisał(a):

    > Czy to prawda, że deklaracja VAT-UE nie dotyczy usług?

    Prawda

> [...]
    > a uslugi są tylko jako 'dostawa towarów oraz świadczenie usług poza
    > terytorium kraju'. W które pole powinna być wpisana usługa świadczona

    21, przy czym zakładam że mówisz o usługach z art. 27.3/4 uptu.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-15 21:56:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > 21, przy czym zakładam że mówisz o usługach z art. 27.3/4 uptu.

    Dziękuję.

    Złożyłem VAT-UE błędnie (podałem tam sprzedaż usługi), w jaki sposób
    złożyć korektę deklaracji? (na deklaracji nie ma pola wyboru czy
    to jest złożenie deklaracji/korekta (tak jak np. na VAT-7))

    a.

  • 4. Data: 2008-12-15 22:21:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-12-2008 o 22:56:34 Wemif <w...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > złożyć korektę deklaracji? (na deklaracji nie ma pola wyboru czy
    > to jest złożenie deklaracji/korekta (tak jak np. na VAT-7))

    Nie ma znaczenia - napisz korekta i dołącz wyjaśnienie.
    Tylko nie wiem czy to się koryguje, deklaracja podatkowa to to
    nie jest w sensie ścisłym, raczej by trzeba było to jakoś anulować ?!

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2008-12-15 22:31:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Nie ma znaczenia - napisz korekta i dolacz wyjasnienie.
    > Tylko nie wiem czy to sie koryguje, deklaracja podatkowa to to
    > nie jest w sensie scislym, raczej by trzeba bylo to jakos anulowac ?!

    Informacje podsumowujaca sie tez koryguje - art 101
    Sa druki na to - jakies VAT-UEK

  • 6. Data: 2008-12-16 00:09:29
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    cef <c...@i...pl> wrote: