  • 1. Data: 2003-04-02 09:39:58
    Temat: NIP 3 zmiana rachunku bankowego
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,

    wlasnie wyslalem NIP-3 z informacja o nowym numerze rachunku ( zmienilem
    bank)
    a US kaze sobie jeszcze przyslac NIP -3 z informacja o likwidacji
    poprzedniego rachunku

    nie za duzo ( szkoda lasu ) tzn zmieniajac bank : trzeba wedlug US wyslac
    NIP3 z informacja o likwidacji
    a potem jeszcze raz NIP3 z informacje o nowym rachunku ---

    moje pytanie czy tak nalezy zrobic - czy jest to kolejny absurd ?

    td

  • 2. Data: 2003-04-02 11:11:59
    Temat: Re: NIP 3 zmiana rachunku bankowego
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > a potem jeszcze raz NIP3 z informacje o nowym rachunku ---
    >

    > moje pytanie czy tak nalezy zrobic - czy jest to kolejny absurd ?

    Jeśli założyli, że możesz mieć więcej niż jeden rachunek, to brak im
    informacji, czy ten poprzedni zlikwidowałeś, czy nie.

  • 3. Data: 2003-04-02 12:19:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2003, PapaJoe wrote:

> [...]
    >+ ( zmienilem bank)
    >+ a US kaze sobie jeszcze przyslac NIP -3 z informacja o likwidacji

    No, ja mam np. 2 rachunki... A na NIP-B (czy jak mu tam) jest
    miejsce coś na dwadzieścia pozycji ;)
    [...]
    >+ moje pytanie czy tak nalezy zrobic - czy jest to kolejny absurd ?

    Zrobić. US ma prawo wiedzieć ile masz rachunków "DG" :|

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-04-02 12:23:43
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zrobić. US ma prawo wiedzieć ile masz rachunków "DG" :|

    Tylko, że NIP-3 to nie jest dla DG

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 5. Data: 2003-04-02 21:38:51
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a p...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > a potem jeszcze raz NIP3 z informacje o nowym rachunku ---
    >

    > moje pytanie czy tak nalezy zrobic - czy jest to kolejny absurd ?

    Jest to absurd ponieważ na NIP-3 jest wyraźnie napisane że podajesz
    rachunek, na który mają pójść zwroty nadpłaty podatku, czyli podajesz tylko
    aktualny, a likwidujesz poprzendi rachunek, jak chcesz dostać zwrot pocztą.
    Niemniej jednak ja też złożyłem w tym roku NIP-3 i dostałem wezwanie że mam
    zlikwidować poprzedni rachunek. Oczywiście wyjaśniajc to w US porządnie
    panie wyzwałem, a któregoś dnia poszedłem w innej sprawie i zapytałem czy
    żeby zmienić konto osobiste osobie która prowdzi DG to też muszę złożyć 2 x
    NIP-1 usłyszałem: "Już nie!"
    Jakoś tak mi się lżej na sercu zrobiło.
    Całość działa się w US Poznań-Wilda - a z jakim US ty walczysz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski