  • 1. Data: 2003-04-02 09:13:46
    Temat: Zeznanie 2002 - zameldowanie
    Od: "Piecia" <p...@m...elka.pw.edu.pl>

    Witam!
    Na stałe jestem zameldowany w Koszalinie, a tymczasowo w Warszawie,
    chcialbym sie rozliczyc na miejscu i mam kilka pytan. Czy wystarczy, ze
    wysle PIT poczta do US w Warszawie (firma dla ktorej pracowalem juz wyslala
    tam dokumenty) ? Czy musze poinformowac US w Koszalinie, ze u nich sie nie
    rozliczam ? Czy PIT wysylam poleconym ? Gdzie moge sprawdzic pod jaki US
    podlegam (Warszawa) i jaki tam jest adres ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-04-02 10:44:15
    Temat: Re: Zeznanie 2002 - zameldowanie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > rozliczam ? Czy PIT wysylam poleconym ? Gdzie moge sprawdzic pod jaki US
    > podlegam (Warszawa) i jaki tam jest adres ?

    Ja nieraz zmienialem US w ciagu roku i zawsze wystarczylo zlozenie
    odpowiednio wypelnionego NIP-3 w urzedzie wlasciwym dla nowego miejsca
    zamieszkania.

  • 3. Data: 2003-04-03 20:05:52
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

    Gdzie moge sprawdzic pod jaki US
    > podlegam (Warszawa) i jaki tam jest adres ?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.
    >
    > Piotr
    pani ksiegowa moze to sprawdzic,jak bedzie mila:). Jak ustali US, to adres
    tez bedzie miala. Poza tym na www.gazeta.pl sa US i ich zasieg terytorialny,
    zawsze tez mozesz zadzwonic do jakiegokolwiek US i zapytac. Chociaz znajac
    zycie w warszawskiech US, to nie ma milych pan
    magda