  • 1. Data: 2004-08-09 11:21:59
    Temat: NIP EU
    Od: "DaMa" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jak długo jest "ważny" ów numer - słyszałem że trzeba dokonywać transakcji w
    EU przynajmiej raz na 3 miesiące aby ten
    numer nie uległ "przedawnieniu".

    pzdra
    DaMa

  • 2. Data: 2004-08-09 13:39:58
    Temat: Re: NIP EU
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > Jak długo jest "ważny" ów numer - słyszałem że trzeba dokonywać transakcji
    > EU przynajmiej raz na 3 miesiące aby ten
    > numer nie uległ "przedawnieniu".

    Racja. Po trzech miesiącach od ostatniej transakcji numer wylatuje z bazy.

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2004-08-09 13:50:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotr/inw wrote:

    > Racja. Po trzech miesiącach od ostatniej transakcji numer wylatuje z
    > bazy.

    Na podstawie jakiego przepisu?

  • 4. Data: 2004-08-09 15:19:16
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Na podstawie jakiego przepisu?

    I co w związku z tym ?
    Toż to polski NIP z literami PL z przodu.:-(
    Będzie trzeba się co jakiś czas starać o nowy "papier" ????
    Jakiś urzędnik się nudzi ? I chce mieć zajęcie wklepywania do komputera ????
    :-(

  • 5. Data: 2004-08-09 15:58:42
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > I co w związku z tym ?
    Możesz się tym nie przejmować. Może wygrasz ze US:-)

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2004-08-09 16:46:44
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Jeśli już to po sześciu a nie trzech.

    > I co w związku z tym ?

    I w związku z tym kontrahenci nie będą go mogli
    zweryfikować.

    > Toż to polski NIP z literami PL z przodu.:-(
    > Będzie trzeba się co jakiś czas starać o nowy "papier" ????
    > Jakiś urzędnik się nudzi ? I chce mieć zajęcie wklepywania do komputera
    ????

    Podejrzewam, że te nowe "niezbędne" obowiązki
    spowodowały iż nam nieco tych urzędasów znowu przybyło :-(

    Pix

  • 7. Data: 2004-08-09 17:19:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    pix wrote:

    > Jeśli już to po sześciu a nie trzech.

    Dlaczego po sześciu?
    Jaki przepis tak stanowi?
    Macie na myśli art 97.15?
    Ale tam mowa o nieskładaniu deklaracji przez 6 m-cy,
    ale przecież mogę ZŁOŻYĆ 10 kolejnych zerowych np?

  • 8. Data: 2004-08-09 19:36:50
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Dlaczego po sześciu?
    > Jaki przepis tak stanowi?
    > Macie na myśli art 97.15?
    > Ale tam mowa o nieskładaniu deklaracji przez 6 m-cy,
    > ale przecież mogę ZŁOŻYĆ 10 kolejnych zerowych np?

    Przyznaję, że tym właśnie przepisem się sugerowałem.
    Z drugiej strony może i masz rację bo rzeczywiście nie
    ma tam mowy o tym, że deklaracje nie mogą być puste.
    Przekonamy się za jakieś pół roku co urzędasy z tego
    wszystkiego wyczytują w praktyce ;-)

    Pix