  • 1. Data: 2004-08-09 05:47:03
    Temat: Program do prowadzenia DG (MSP)
    Od: "Holmes" <h...@p...onet.pl>

    Witam,

    Proszę o zasugerowanie, jaki program polecacie do prowadzenia małej
    działalności. Firma zajmuje się sprzedażą odzieży do sklepów (szytą dla nas na
    zamówienie - kupujemy już gotowe produkty). Chodziłoby zatem o program
    obsługujący sprzedaż/zakupy + magazyn, oraz (już niekoniecznie) VAT i KPiR.

    Testuję:

    1. Druczek 2004
    2. FAKT
    3. WF-MAG
    4. MikroSubiekt

    Po tygodniu prób skłaniałbym się do zakupu nr 1. Jednak chętnie wysłucham
    sugesti - podejrzewam, że zły wybór już na starcie może w przyszłości
    prowadzić do wielu problemów :(

    ----
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2004-08-09 08:24:35
    Temat: Re: Program do prowadzenia DG (MSP)
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 9 sie o godzinie 07:47, na pl.soc.prawo.podatki, Holmes napisał(a):

> [...]
    > obsługujący sprzedaż/zakupy + magazyn, oraz (już niekoniecznie) VAT i KPiR.

    Komplet wszystkiego czego potrzebujesz i jeszcze więcej znajdziesz w "Moja
    Firma 2004" - http://brit.com.pl

    BTW - nie jestem przedstawicielem handlowym ani dystrybutorem tego
    programu.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-08-09 11:02:34
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > Firma 2004" - http://brit.com.pl
    >
    > BTW - nie jestem przedstawicielem handlowym ani dystrybutorem tego

    Programu MOJA FIRMA nie polecam, bo to nakładka na Excela i czasem fatalnie
    działa. Firma produkująca nic Ci wtedy nie pomoże. Pracowałem w tym
    programie a teraz przerzuciłem się na znacznie lepszy. Na jaki mogę
    odpowiedzieć na priv.

    Z.K.

  • 4. Data: 2004-08-09 13:19:01
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    sprawdź PolkaSQL-Standard http://www.odl.com.pl/standard.htm

  • 5. Data: 2004-08-09 13:23:54
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 9 sie o godzinie 13:02, na pl.soc.prawo.podatki, Zygmunt Kałuża
    napisał(a):

    > Programu MOJA FIRMA nie polecam, bo to nakładka na Excela

    Tak, to nakładka na Excela

    > i czasem fatalnie działa. Firma produkująca nic Ci wtedy nie pomoże.

    Używam go od 1999r. i prócz wersji "przełomowych" które ukazują się gdy
    zmienia się Excel - np. jak wchodził Office XP czy później Office 2003 -
    reszta raczej nie sprawia problemów.
    Co do pomocy technicznej, to jest - IMO - bardzo kompetentna i fachowa.

    > Pracowałem w tym programie a teraz przerzuciłem się na znacznie lepszy. Na jaki
    mogę
    > odpowiedzieć na priv.

    Dlaczego robisz jakąś tajemnicę, przecież to publiczne forum i właśnie
    dzięki temu że napisałbyś jaki to program Ci "spasował" ktoś może zna jego
    ciemne strony tak jak Ty wypowiedziałeś się nt. MF. To nic innego jak tylko
    rzeczowa polemika.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-08-09 14:37:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Aug 2004, Zygmunt Kałuża wrote:
    [...]
    >+ Programu MOJA FIRMA nie polecam [...]
    >+ programie a teraz przerzuciłem się na znacznie lepszy. Na jaki mogę
    >+ odpowiedzieć na priv.

    A co jest powodem ukrywania jakoby "lepszego" programu ??
    BTW: nie mam nic wspólnego z żadnym producentem takiego softu.
    Ale jawna krytyka jednego i zalecanie "bliżej nieznanego" wyrobu
    wygląda jak "najtańsze kredyty bez poręczycieli" poparte namiarem
    w postaci telefonu komórkowego...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 7. Data: 2004-08-09 15:08:47
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...
> [...]
    > Ale jawna krytyka jednego i zalecanie "bliżej nieznanego" wyrobu
    > wygląda jak "najtańsze kredyty bez poręczycieli" poparte namiarem

    To żadna tajemnica - uważałem tylko aby nie była to reklama. Pytającemu
    podałem szersze dane na priv.
    Aby zaspokoić Waszą ciekawość to używam teraz ALA 2000, EWA 2000, AGA 2000
    firmy STREAM Soft Zielona Góra. Dla mnie dobry.

    A z MOJĄ FIRMĄ miałem kłopoty - i wcale producent mi nie pomógł. Ponadto
    zmieniłem z uwagi na koszty. Zdenerwowało mnie wreszcie ciągłe żądanie
    dopłat co pół roku przez BRIT.

    Z.K.

  • 8. Data: 2004-08-09 15:28:13
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 9 Aug 2004 17:08:47 +0200, w <cf847i$ebb$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Zygmunt
    Kałuża" <e...@d...pl> napisał(-a):

    > Aby zaspokoić Waszą ciekawość to używam teraz ALA 2000, EWA 2000, AGA 2000
    > firmy STREAM Soft Zielona Góra. Dla mnie dobry.

    Ale mnie nie -- na W98 gigantycznie zjadał zasoby.
    Ponieważ dzięki temu regularnie wysypywał się system, więcej o nich powiedzieć
    nie mogę.

  • 9. Data: 2004-08-09 19:22:49
    Temat: program
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Hej!

    "Holmes" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zamówienie - kupujemy już gotowe produkty). Chodziłoby zatem o program
    > obsługujący sprzedaż/zakupy + magazyn, oraz (już niekoniecznie) VAT i KPiR.

    Mała Księgowość Rzeczypospolitej. Darmowy. No - jak nie kupiłeś z Rzepą,
    to napisz do nich - wmyśla płytkę za 10zł chyba. Aktualizacje i poprawki
    przynajmniej raz w tygodniu (nowe funkcje, usprawnienia).
    Spełnia wszystkie wymagania, które podałeś.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>

  • 10. Data: 2004-08-09 22:45:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 9. sierpnia 2004 15:23 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Artur Ch.:

> [...]
    > reszta raczej nie sprawia problemów.
    > Co do pomocy technicznej, to jest - IMO - bardzo kompetentna i fachowa.

    Bosko, tylko do ceny musisz doliczyć kolejne licencje na kolejne Excele.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)