  • Data: 2005-12-22 14:24:46
    Temat: Re: NIP - REGON - pierwsza praca?
    Od: z...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Bierzesz NIP-3, wypełniasz, dajesz szefowi, żeby wpisał dane swojej
    > firmy i on to wysyła.

    dzięki for all za odpowidzi :)

    **dziwne wysłałem odp na tego posta, a sie niepojawiło.. anyway mam jeszcze
    1.5 pytania ;)

    1. czy zamiast szefa może to być dowolna osoba np: kolega , albo ojciec -
    oczywiści posiadający NIP i czy może po prostu przyjść do US i oddać (on albo
    ja osobiście)?

    2. jeżeli nie to czy jak dostane zlecenie z innej formy to mam jakoś to
    aktualizować (bez sensu????)

    --
    wito