  • 11. Data: 2002-12-19 16:18:32
    Temat: Re: NIP na fakturze VAT dla osoby prywatnej
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:19079-1040310163@h126-ursus126.spray.net.pl...
    > No dobrze, ale czy ktos mi powie jak jest z tym NIP?

    > Dzieki!
    >
    > Latet
    W dalszym ciągu można wystwiać faktury bez numeru NIP ( Rozp.min.fin.z 22
    Marca 2002r) Rodział 10 par.36
    Jolka

  • 12. Data: 2002-12-19 16:21:05
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W dalszym ciągu można wystwiać faktury bez numeru NIP ( Rozp.min.fin.z 22
    > Marca 2002r) Rodział 10 par.36
    > Jolka
    -------------------
    Oczywiście pisze o rozp.w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o
    VAT.

  • 13. Data: 2003-01-02 10:51:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Latet" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Podobno nie musial, ale przepisy sie zmienily i juz musi.
    >
    > Pewnie znow zdania beda podzielone, ale licze, ze wypowie sie jakis

    Mysle, ze wystarczajacym autorytetem jest rozporzadzenie wykonawcze do VAT
    (jest w dzisiejszej GP.)

    Oczysiwsice FV musi zawierac NIP odbiorcy, ale FV wystawiona na osobe
    fizyczna
    npgd z wyj... nie musi zaiewrac danych o ktorych mowa w pkt...

    co w przetlumaczeniu na ludzki jezyk oznacza,
    ze jeli ktos JEST rolnikiem indywidualnym lub NIE prowadzi DG,
    to jego NIP jako nabywcy NIE MUSI byc na FV.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2003-01-03 09:53:14
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    Boguslaw Szostak wrote:

    > co w przetlumaczeniu na ludzki jezyk oznacza,
    > ze jeli ktos JEST rolnikiem indywidualnym lub NIE prowadzi DG,
    > to jego NIP jako nabywcy NIE MUSI byc na FV.

    Podłaczę się pod wątek:
    A jak jest zpodpisem ofnpdg na fakturze VAT?
    Też słyszałem różne opinie

  • 15. Data: 2003-01-03 10:39:15
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podłaczę się pod wątek:
    > A jak jest zpodpisem ofnpdg na fakturze VAT?
    > Też słyszałem różne opinie

    Zacytuj te rózne opinie.
    Zaczyna sie nudno robic na grupie, to bedzie o czym podyskutowac (po raz
    n-ty :-)

    Pozdrawiam,
    Karol