eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNOWY WPIS DO EWIDENCJI?? › Re: NOWY WPIS DO EWIDENCJI??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!uw.edu.pl!news2.icm.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "Marcin" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: NOWY WPIS DO EWIDENCJI??
    Date: Thu, 2 Dec 2004 17:33:34 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <cong2e$gjp$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <cohrsp$kl$1@atlantis.news.tpi.pl> <cokcm4$qqg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello212186093215.chello.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1102005135 17017 212.186.93.215 (2 Dec 2004 16:32:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Dec 2004 16:32:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:127308
    [ ukryj nagłówki ]

    http://www.warszawa.gov.pl ale wizyta w urzędzie jest nieunikniona.
    Zadzwonią żeby przyjechać i podpisać ten wniosek a oni wydadza nowy wpis
    (nie wiem czy mozna zalatwic to za jedną wizytą)


    Użytkownik "Kalina" <d...@s...pl .invalid> napisał w wiadomości
    news:cokcm4$qqg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:cohrsp$kl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Podobno do konca roku trzeba zalatwic sprawe nowego wpisu de ewidencji
    DG
    > > (czy nawet KRS). Czy toś coś wie na ten temat i może podać z czego to
    > > wynika?
    >
    > trzeba zaktualizować wpis do EDG o pesel i PKD. I teraz - nie wystarczy
    > podać PKD z regonu, bo ten odnosi się do działalności głownej, trzeba
    wpisać
    > oddzielny PKD dla każdej działalności (np. handel, produkcja z tworzyw
    > sztucznych itd).
    > Z tego co mi wiadomo, w Warszawie aktualizacji mozna dokonać za pomocą
    > internetu (niestety strony nie pamiętam - ale w UM na pewno ją podadzą).
    > W moim UM nie pobiera się za to opłaty, bo to nie jest zmiana tylko
    > uzupełnienie. i można to uzupełnić pisząc zwykłe pisemko do UM z
    wymaganymi
    > danymi.
    > W niektórych Um jest to jednak traktowane jako zmiana i trzeba uiściś
    opłatę
    > 50 zł.
    > Aktualizacji trzeba dokonać do konaca roku (wynika to a art. 8 ustawy o
    > zmianie ustawy prawo działalności gosp. z końca 2003 roku).
    >
    > Pozdrawiam
    > monika
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1