  • Data: 2010-03-09 11:33:28
    Temat: Re: Na jakie konto zaliczkę na podatek?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith wrote:

    > Na skróty - do KUP wliczam poniesione wydatki na ubezpieczenie
    > społeczne (czyli ok 233 złote)

    Z wysokości wnioskuję, że to nie jest składka na ubezpieczenie społeczne,
    tylko na zdrowotne. Wię nie mozesz jej zaliczyć w koszty

    , zaś od opodatkowanych dochodów
    > (przychód - KUP - składka na ubezp. społ.) odliczam kwotę wolną oraz
    > część składki poniesioną na ubezpiecznie zdrowotne (tą mam
    > pomniejszoną za styczeń, wyniosła 94,5 złotego i proporcjonalnie to
    > obliczyłem). Wydaje mi się, że o to chodzi.

    No to w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego masz chyba niedopłatę.
    Zapłaciłeś za mało.

    Jeśli nie odróżniasz składek - trudno w zasadzie dociec - może płacisz
    te kwoty na właściwe konta/ubezpieczenia tylko nazewnictwo Ci się plącze?

    Ktoś już Ci napisał, jakie powinny byc wysokosci poszczególnych składek
    przy ulgowym zusie i jakie wartości obliczyć.
    Jeśli nadal nie wiesz co masz źle, to daj sobie spokój i zleć to komuś.