  • 1. Data: 2003-01-06 11:31:45
    Temat: Na który rok zapisać przychód?
    Od: "Karol" <k...@w...pl>

    Cześć.
    Mam od 11.2002 DG , rozliczam się na zasadach ogólnych prowadząc KPiR.
    31.12.2002 wystawiłem rachunek za usługi, pieniądze wpłyną ok 20 stycznia
    2003
    Czy przychód powstaje w momencie wystawienia rachunku, czy w momencie wpływu
    na konto.
    Staram się dużo czytać na takie tematy, ale na razie wyczytałem, że w 2003
    roku
    ma być taka zmiana,że przychód powstaje w momencie wystawienia rachunku, to
    jak było
    przedtem?
    Jakby ktoś mi pomógł, to mógłbym już zamknąć tamten rok

  • 2. Data: 2003-01-06 16:00:13
    Temat: Re: Na który rok zapisać przychód?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak było
    > przedtem?
    > Jakby ktoś mi pomógł, to mógłbym już zamknąć tamten rok
    --------------------------------
    Jest to przychód roku 2002r.
    Jolka

  • 3. Data: 2003-01-08 10:42:39
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > wpływu

    takie rozwazania prowadzi sie tylko w ciagu roku podatkowego (czy maj a moze
    czerwiec), natomiast w rozliczeniu rocznym musisz uwzglednic wszystkie
    przychody dotyczace roku podatkowego - nawet jesli za uslugi wykonane w
    grudniu wystawilbys rachunek w styczniu, to i tak powinienes uwzglednic go w
    przychodach poprzedniego roku

    --
    A.S.