  • 1. Data: 2006-03-09 10:54:00
    Temat: Najnowsze testy na egzamin na doradcę podatkowego Supermemo
    Od: "LuckyLuke" <l...@y...com>

    Chcesz sie nauczyc 1270 pytan do egzaminu na Doradce
    Podatkowego ?

    Komisja Egzaminacyjna wlasnie oglosila najnowsze
    pytania z 23 lutego 2006 a ja oferuje

    rewelacyjna baza danych u&#1110;atwiaj&#8470;ca nauczenie si&#1082;
    wszystkich test&#1091;w na egzamin na Doradc&#1082;

    Podatkowego !

    CO ZAWIERA KOLEKCJA PYTAN TESTOWYCH?
    ====================================
    Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista
    opublikowana 23 lutego 2006 - CZYLI NAJNOWSZE NA

    STRONIE MINISTERSTWA FINANS&#1059;W,obowiazujace na
    egzaminie w kwietniu 2006

    Z JAKIM SUPERMEMO DZIALA KOLEKCJA ?
    ===================================
    Baza ta dziala z wszystkimi wersjami Supermemo -
    98,2000,2002,2004

    Najnowsza wersja programu Supermemo 2004 jest do
    nabycia na stronie www.supermemo.pl
    Na oficjalnej stronie dostepna jest tez calkowicie
    bezplatna wersja Supermemo 98,
    ktora doskonale wspoldziala z oferowana przeze mnie
    kolekcja.

    A jezeli nie widac roznicy - to po przeplacac ?:)

    DLACZEGO NAUKA METODA SUPERMEMO JEST LEPSZA ?
    KUPUJESZ SPECJALN&#1168; BAZE DANYCH U&#1032;ATWIAJ&#1168;C&#1168; NAUK&#1050;
    W ksi&#1082;garni rozwi&#8470;zania test&#1091;w w wersji ksi&#8470;&#1111;kowej(np.
    wydawnictwo FORUM) www.tax.pl kosztuj&#8470;

    PONAD 100 PLN a u mnie za 80 PLN masz nie tylko
    rozwi&#8470;zania test&#1091;w, ale i ca&#1110;kowicie
    nowy sposob nauki !

    Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, kt&#1091;ry
    wspomaga proces
    zapami&#1082;tywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego
    "zapominania".

    Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczeg&#1091;lne pytania
    tworzy harmonogram przypomnie&#1089;,

    szczeg&#1091;lnie cz&#1082;sto przypomina te pytania, z kt&#1091;rymi
    mia&#1110;e&#1114; najwi&#1082;cej problem&#1091;w !

    Nie musisz &#1114;l&#1082;cze&#1078; nad ksi&#8470;&#1111;kami - wystarczy przez 2
    tygodnie codziennie rozwi&#8470;zywa&#1078; testy za

    pomoca Supermemo przez 1,5 godziny

    a GWARANTUJ&#1050; &#1111;e zdasz cz&#1082;&#1114;&#1078; testow&#8470; !

    CHCE ZOBACZYC JAKIES TESTY
    ====================================
    Testy jak dziala Supermemo s&#8470; tu:
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
    intversion_68913.html
    http://www.supermemo.com/english/summary.htm

    Rewelacyjne wymagania sprz&#1082;towe:
    Procesor Pentium do 133 MHz
    8 MB RAM
    Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
    Oko&#1110;o 15 MB wolnego miejsca
    Grafika 640 x 480, VGA
    CD ROM

    CHCIALBYM NAJPIERW ZOBACZYC CZY MI SIE SPODOBA
    Na maila wysy&#1110;am ZA DARMO wersje DEMO - z 12 pytaniami
    samemu zobaczysz jak to dzia&#1110;a !
    Napisz:
    k...@y...com

    PRAWA AUTORSKIE:
    ================
    Oferowana przeze mnie kolekcja baz danych jest
    wylacznie mojego autorstwa.

    Znak towarowy oraz technologia Supermemo sa wlasnoscia
    firmy Supermemo
    World ul.R. Maya 61

    Dodatkowo oferuje rowniez

    - rozwiazane najnowsze testy z podaniem pelnej
    podstawy prawnej
    w wersji PDF za 29,99PLN

    - kazusy z pismami procesowymi

    KONTAKT
    =======
    Moj nick na www.allegro.pl - LuckyLukeZeglarz
    www.swistak.pl - LuckyLukeZeglarz
    www.ebay.pl - Lucky_Luke_Sailor

    Kontakt do mnie
    Kom 501 024 010
    Mail: k...@y...com

  • 2. Data: 2010-02-12 10:49:15
    Od: "testy" <certyfikat@WYTNIJ_TOpoczta.onet.eu>

    DORADCA PODATKOWY i CERTYFIKAT KSIĘGOWY

    Mam do sprzedania zestaw pytań testowych wraz z odpowiedziami przygotowujący do
    egzaminu państwowego na doradcę podatkowego oraz usługowe prowadzenie ksiąg
    rachunkowych (Certyfikat Księgowy).

    Odpowiedzi zgodne są ze stanem prawnym z 31 maja 2009 roku. W skład zestawu wchodzi
    plik z przykładowymi pytaniami i udzielonymi poprawnymi odpowiedziami z zakresu:
    -rachunkowości,
    -ewidencji podatkowej i zasad prowadzenia ksiąg podatkowych,
    -materialnego prawa podatkowego,
    -VATu,
    -akcyzy,
    -podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych,
    -podatku od czynności cywilnoprawnych,
    -od nieruchomości,
    -innych podatków i opłat lokalnych,
    -zasad ewidencji i identyfikacji podatników i płatników,
    -prawa celnego,
    -dewizowego i karno-skarbowego,
    -KPA,
    -postępowania podatkowego i egzekucyjnego,
    -przepisów o doradztwie podatkowym,
    -źródeł prawa i podstaw międzynarodowego prawa podatkowego

    (razem 1393 pytania z zaznaczonymi poprawnymi odpowiedziami).

    Pytania są z aktualnego zestawu wprowadzonego Uchwałą nr 3/IV/2009 Państwowej Komisji
    Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego z dnia 7 maja 2009 r.

    Pytania prezentowane są również w pliku Excel, w podziale na grupy tematyczne.
    Plik ten służy do sprawdzenia posiadanej wiedzy.

    W zależności od udzielonej odpowiedzi wyświetla się informacja: odpowiedź :dobra,
    zła lub brak odpowiedzi.
    Na końcu każdego bloku tematycznego następuje podsumowanie poprawności udzielonych
    odpowiedzi.
    Na egzaminie za odpowiedź poprawną otrzymuje się 2 punkty, za odpowiedź błędną
    odejmowany jest1 punkt, a brak odpowiedzi to 0 punktów.

    Wysyłka na majla jak tylko dostane potwierdzenie wpłaty

    Dzięki ćwiczeniom przeprowadzanym przy pomocy tego sprawdzającego testu Twoje szanse
    na zaliczenie egzaminu niezmiernie wzrosną!
    Kontakt:
    d...@o...pl
    gg 12306090

  • 3. Data: 2010-02-12 10:56:23
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-12 11:49, testy wrote:

> [...]
    egzaminu państwowego na doradcę podatkowego oraz usługowe prowadzenie ksiąg

    Może abuse na onecie będzie zainteresowany. Zrobiłem mu forward.

    Piotrek

  • 4. Data: 2010-02-17 13:04:11
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-12 11:56, Piotrek wrote:
    > Może abuse na onecie będzie zainteresowany. Zrobiłem mu forward.

    Bad news. Abuse nie był zainteresowany testami:

    Piotrek