  • 1. Data: 2006-03-09 09:28:51
    Temat: usługi pośrednictwa finansowego
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    Czy ktos moze sie wypowiedziec w temacie rozliczania (vat, dochodówka
    przy kpir) przychodu z tytułu usługi pośrdnictwa finansowego. Prowadzę
    sprzeda usług i towarów za pośrednictwem internetu. Wszystko jest
    opodatkowane stawka vat 22%. Natomiast usługi pośrednictwa bankowego sa
    zwolnione z vat i tu moja wątpliwośc. Czy jesli zaczne je fakturować
    (Lukas bank pozostawia możliwość wyboru czy chcemy wystawiać faktury im
    za te usługi) to nie będzie to sie związało np. ze koniecznościa
    stosowania później struktury sprzedazy, brakiem mozliwości odliczenia
    vatu za towary kupione w celu sprzedazy ratalnej (choc chyba nie, bo
    przeciez je normalnie sprzedam na fakture z vatem 22%?) .... Przepraszam
    jesli cos namieszałam, ale sprzedaz zwolniona i usługi posrednictwa
    finansowego to nowość dla mnie ....

    bogna