    From: "sebart" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Napastowanie przez Microsoft
    Date: Sat, 7 Sep 2002 12:09:40 +0200

    sprawa z informatycznego punktu widzenia jest oczywista i calkiem prosta

    zapewne przy instalacji XP ktos kto to robil wyrazil wole zarejestrowania
    sie w NET.Passport
    klikajac TAK o jeden raz za duzo.

    Ciekawy jest natomiast problem prawny ktory Pan zglosil , bo skoro
    kupil pan "pudelkową" wersje XP po polsku i nie ma pan obowiazku znac
    angielskiego
    to dlaczego mialby pan odpowiadac na maile ktorych pan nie rozumie

    ale jesli rejestracja w NET.Passport jest inicjowana przez instalatora
    wersji OEM win xp
    to obowiazek instalacji spoczywa na producencie komputera i to pewnie do
    niego
    microsoft Pana odesle , a on z kolei tlumaczyć nieznajomoscia angielskiego
    sie nie moze
    < umowa OEM >

    moge sie oczywiscie mylic.
    Seba.