  • Data: 2005-11-11 18:47:20
    Temat: Re: Nauczyciel, korepetycje bez DG.
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arkady napisał:

    > Przecież w wielu przypadkach na uczelniach z wykładowcami zawierane są UoD.

    chyba nie w tym kontekscie
    50 % koszty owszem, ale w ramach praw autorskich (wyklady)
    chyba ze mowisz o czyms, o czym mi nie wiadomo na chwile obecna

    > A dlaczego. Czy jednorazowa umowa wyczerpuje znamiona DG (nie jest to
    > systematyczne wykonywanie usług)?

    to chyba akurat nie jest istotne
    jesli nie okaze sie, ze to umowa o prace ( np. glosna ostatnio sprawa
    gospodyn domowych-w ramach ich zatrudniania ofijalnego), to moze byc
    umowa zlecenie pomiedzy mna np a malarzem, od strony prawa podatkowego
    ja nie widze przeciwwskazan