  • Data: 2008-11-13 12:41:18
    Temat: Re: Nazwa DG
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 12:59
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0811131246270.520@quad>):

    > Jakby Ci to grzecznie powiedzieć... "ale nie wszędzie jednakowo smakuje"
    > :P

    No fakt, u nas jest dobry piekarz, chyba Czaja się nazywa... Ale marka
    takiego zakładu sięga co najwyżej na daną wieś.

    > Tia.
    > To sobie raz kup porządną musztardę.
    > Nie, NIE żartuję.
    > Aczkolwiek istnieje nieco tańszych całkiem jadalnych musztard innych
    > producentów, to kupująć "byle co" często trafia się na... byle co.
    > U Roleskiego wpadki dotąd nie stwierdziłem, zawsze "perfect".

    Możliwe. Nie widziałem tego nigdy na półce. Kupuję różne rzeczy i owszem,
    pudliszki są debest... Ale tych rolesek to nie kojarzę zupełnie. Jeszcze
    musztardy takie zielone, ale nazwy nie pomnę.

    Poza tym, powiem Ci, że kupiłem kiedyś musztardę noname w chamskim pudełku i
    pyszna była...

    --
    Tristan