  • Data: 2009-03-13 10:30:58
    Temat: Re: Nazwa firmy, nazwisko prowadzącego DG
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Dziękuje wszystkim. Nadal nie zbliżyłem się do finału :)
    > Działam jako agent, dla siebie wystawiam jeden rachunek co miesiąc, w
    > imieniu i na rzecz firmy którą reprezentuje w PL wystawiam faktury i
    > podpisuje umowy.

    A jak Ty to realizujesz w praktyce?
    Tzn w jaki sposób ten podmiot, który reprezentujesz
    jest umocowany w polskim prawie?
    Dobrze rozumiem, że klienci z PL zawierają
    umowy w podmiotem zagranicznym?
    Jak zatem wystawiasz rachunek dla siebie?
    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo Ty coś źle tłumaczysz,
    albo będziesz miał kłopoty :-)