    From: w...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nazwa firmy, nazwisko prowadzącego DG
    Date: Sun, 15 Mar 2009 02:26:22 -0700 (PDT)

    On 13 Mar, 23:13, "cef" <c...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik wrote:
    >
    > Czyli podmiot zagraniczny zawiera umowy i jest stroną.
    > Ale wpłaty miały wpływać na Twój rachunek firmowy?

    Witam,
    Na rachunek podmiotu, nie mój. Przerabialiśmy wersję, że na mój, ale
    pojawiło się sporo komplikacji (z fakturowaniem tego przez podmiot
    zagraniczny). Upraszczając, działam tak jakbym był przez ten podmiot
    zatrudniony. Oczywiście mam umocowanie w postaci upoważnienia do
    podpisywania umów i wystawiania faktur. Zakładam, że pod obydwoma
    dokumentami podpisuję się ja.......no ale znalazłem w przykładowych
    umowach agencyjnych, że upoważnia się do wystawiania faktur bez
    podpisu wystawiającego, wiec trochę się gubię.

    Zakładam, że jednak będę musiał na jakieś doradztwo prawno podatkowe
    wydać kasę, bo samemu nie jestem w stanie wypracować modelu
    współpracy.

    Pozdrawiam,
    Whatlogin