  • Data: 2003-09-08 11:22:08
    Temat: Re: Neostrada w domu a koszty firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Sep 2003, gs wrote:

    >+ > IMHO sprawa wygląda tak, że należałoby zgłosić to "miejsce
    >+ > w którym ma być Neostrada) jako miejsce (jedno z miejsc)
    >+ > *prowadzenia działalności* :)
    >+
    >+ a jak w dokumentach mam wpisane miejsce prowadzenia
    >+ dzialalnosci: caly kraj ?
    >+
    >+ bo ja tak wlasnie mam wpisane.

    ...no... ja też tak mam :)
    Ale mniemam że ty piszesz o wpisie w EDG. Natomiast do US
    chyba się składa informację o wszystkich "stałych" miejscach
    (coby mogli przyjść i np. towar handlowy obejrzeć czy
    nie kradziony) - ale tylko "gdybam", jakby co to proszę
    krzyczeć !
    Podeprę się doświadczeniami grupowiczów:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&th=50dd3dd67e1
    6910d&rnum=2

    ...i jeszcze był post w tym stylu pod kątem "zaliczenia remontu"
    (tj. że lepiej mieć takie remointowane "miejsce prowadzenia"
    zgloszone, bo inaczej US przyjdzie i z kosztów wyrzuci - ale
    nie chce mi się szukać)

    .... :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPir, VAT)