  • 1. Data: 2005-03-22 19:07:58
    Temat: Nie mam NIP. Co zrobić aby mieć?
    Od: "Grisza" <r...@p...fm>

    Muszę zrobić rozliczenie roczne mojej znajomej. Wykonywała jakąś pracę
    dorywczą i dostała pita od pracodawcy. Nie ma ona nadanego numeru NIP. Co
    mam wpisać w nagłówku pitu rocznego w miejscu na NIP? Czy NIP zostanie jej
    automatycznie nadany w momencie złożenia zeznania rocznego, a może powinna
    iść i wypełnić jakieś podanie?

    Pozdrawiam GR

  • 2. Data: 2005-03-22 19:23:56
    Temat: Re: Nie mam NIP. Co zrobić aby mieć?
    Od: "SOBA, Andrzej" <a...@h...com>

    ? Czy NIP zostanie jej
    > automatycznie nadany w momencie złożenia zeznania rocznego, a może powinna
    > iść i wypełnić jakieś podanie?

    dokładnie tak

  • 3. Data: 2005-03-22 20:10:07
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    A jeszcze dokładniej to trzeba zapytac znajomej czy juz nie posiada własnego
    NIP-u. Jesli posiada to powinna ci podac. Jesli nie posiada to skladajac
    roczne zeznanie nalezy dolaczyc do zeznania druk NIP-3 w celu nadania numeru
    identyfikacji podatkowej.

    taxer1

  • 4. Data: 2005-03-22 22:38:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    taxer <taxer wrote:
> [...]
    > roczne zeznanie nalezy dolaczyc do zeznania druk NIP-3 w celu nadania numeru

    A jesteś pewny?

  • 5. Data: 2005-03-23 13:01:42
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    > A jesteś pewny?

    Jesli byla gdzies zatrudniona to obowiazkiem pracodawcy bylo wyrobienie
    "znajomej" NIP-u - róznie to bywa z pracodawcami jeden złozy NIP 3 inny nie.
    Jesli nie wystąpiła o nadanie NIP to jestem pewien. Przynajmniej w
    malopolsce tak sie dziala.

  • 6. Data: 2005-03-23 15:44:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    taxer <taxer wrote:

> [...]
    > "znajomej" NIP-u - róznie to bywa z pracodawcami jeden złozy NIP 3 inny nie.
    > Jesli nie wystąpiła o nadanie NIP to jestem pewien. Przynajmniej w

    No własnie chodzi mi o fakt konieczności uzyskania NIP przy
    przystąpieniu do pracy, a nie przy składaniu zeznania.
    Moim zdaniem o NIP powinna się postarać przed wysłaniem PIT.
    U ciebie może to działa, ale pytanie dlatego,bo paniom się nie chce
    robić awantury, czy dlatego że tak to działą.

  • 7. Data: 2005-03-23 19:09:26
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Dlatego wczesniej napisalem :

    ....."trzeba zapytac znajomej czy juz nie posiada własnego
    NIP-u. Jesli posiada to powinna ci podac."

    taxer