  • 1. Data: 2005-03-22 17:20:02
    Temat: czy w KRUS mozna na ryczałcie
    Od: "Raf" <r...@t...net>

    ze sie jeszcze zapytam jestem w "KRUS" skladka kwartalna rzecz jasna, chce
    otworzyc sklep komp, oraz wpisac kilka innych branz w ewidencji, np masaz
    leczniczy, jako iz mam ukonczony kurs, czy moge dzialac na zasadzie
    "RYCZAŁTU"?
    z tego co wiem musze by nie utracic krus'a i nie przejsc do zusu gdzie
    oplaty sa o niebo wyzsze - poradzcie cos.

    z gory wielkie thx

  • 2. Data: 2005-03-22 21:45:33
    Temat: Re: czy w KRUS mozna na ryczałcie
    Od: "Raf" <r...@t...net>